Ofte stillede spørgsmål

1: Gør du rent privat?

Vi tager kun 1 plans huse ind og ud flytning med mere end 3 timer pr gang.

2: Gør du rent selv om vi har hund?

“ja det gør jeg, men det koster en merpris pr gang på 200,-“

3: Tager du erhvervs opgaver ind?

“ja det gør jeg, vi laver en fast aftale som passer til jeres behov.”

4: Har du nogen bindingsperiode?

“1. mdr. opsigelse fra begge parter, da jeg ønsker at kunden er her frivilligt.
Det gælder både private og erhvervskunder!”

5: Hvilke produkter bruger du?

“Primært produkter fra SoapNuts, Suztain og Micare til de daglige rengøringsopgaver. Jeg værdsætter at gøre
noget godt for at passe op dig / jer og jeres hjem / arbejdsplads.”

6: Får vi gjort rent i weekender og helligdage?

“Nej, ingen private kunder får gjort rent i weekend eller helligdage.”

7: Får erhvervskunder gjort rent i helligdage og weekender?

“Ja, hvis der skal gøres rent til første kommende hverdag efter ferie og helligdage.”

8: Har man servicefradrag for rengøring?

“ja du kan sparer 26% det betyder, at hvis du skal betale 1000 kr. får du fradraget 260 kr. fra skat
gælder i 2023. Mere info på skat.dk under servicefradrag.”

9: Hvilket område dækker Ses Super Ren?

“Fredericia og Kolding.
Er du i tvivl om jeg kører til dit område er du meget velkommen til at kontakte mig.”

10: Gør du sommerhuse rent?

“Ja det gør jeg, men ikke i weekenderne.”

11: Laver vi ind- og udflytningens rengøring og tømning af hus?

“ja, jeg kommer gerne ud og kikker på opgaven.
Vi giver 1 fast pris på tømning og bortskaffelse af indbo, samt et overslag på antal timers rengøring. Her er timeprisen som hovedrengøring og vi aftaler hvad du ønsker det skal indeholde.

Hvis man bestiller mig til en ud eller indflytnings rengøring og alligevel aflyser den efter at aftalen er underskrevet.

bliver der alligevel sendt en faktura på 4 timers arb som pt er 475 inklusiv moms x 4 timer = 1900 kr.

Da jeg har sat dagen og medarbejder timer af denne dag og ikke har mulighed for at tage andre ind!

Hvis der ønskes flytterengøring i samme uge som du bestiller, koster det 2000 kr i opstart, da det vil kræve at jeg kan flytte andre kunder.
Yderligere har jeg frihed til ikke at tage opgaven ind alligevel!”

12: Kan jeg få opsyn og jævnligt besøg i mit hus, hvis jeg er bortrejst i længere tid.

“ja, vi kan passe dit hus mens du / I er ude at rejse. Også småopgaver som vanding af dine blomster. Slå græsset. Tæmme postkasse. Vi kan køre ud og tjekke efter skybrud og storm alt efter aftalen.”

(+45) 40 94 75 40
info@sessuperren.dk