Om os

Vores team

Ses Super Ren

Livets gang i Ses Super Ren

Der har været stor fremgang i firmaet og det har gjort, at jeg i sommeren 2022 fik en rengøringsassistent ansat. Jeg er meget opmærksom på oplæringen og jeg håber meget at væksten kan fortsætte så vi kan ansætte endnu en rengøringsassistent. Min mand er med ved spidsbelastninger og sygdom, samt ved nogle specialopgaver.

Jeg gør meget ud af forventningsafstemning, kommunikation og ved opstart af nye kunder kører jeg ud til kunderne og laver aftalerne om arbejdets udførelse. Vi har alle aftaler og de specielle ønsker på en app så der er styr på tingene. Vi har i firmaet både private-/ erhvervskunder samt sommerhus kunder. Vi har både store og små opgaver og værdsætter variationen.

Jeg har hyret en webdesigner som er med ind over firmaet og han varetager opgaver med mine sociale medier og min hjemmeside. Vi forsøger at Facebook, instagram og hjemmesiden skal opleves som en levende kontakt mellem os og kunderne.

Vi har primært de bæredygtige produkter og hensynet til vores klode, dyr og mennesker i tankerne. Derfor har vi også tips og tricks til dig der selv holder dit hus rent. På shoppen finder du fyldige informationer om de enkelte produkter, som vi har afprøvet i brug og derfor fuldt ud kan anbefale og stå inde for. Vi sælger faktisk slet ikke noget vi ikke selv bruger.

Min erfaring:

  • Jeg er oplært ved ISS Randers, hvor jeg primært gjorde rent hos virksomheder.
  • Jeg har arbejdet i privat rengøringsfirma, hvor jeg var ansat som chefens højre hånd.
  • Jeg kommer ud af en familie, som også var selvstændig med landbrug samt Gjern Taxi &
  • Turistfart, hvor jeg har fået kundebetjeningen ind under huden.
  • Jeg er selv uddannet social- og sundhedshjælper/assistent primært i udekørende aftenvagt.
  • Jeg var reserve planlægger for aftenvagt hold.
  • Mere end 5 år med rengøring i eget Airbnb hus med kunder fra hele verden. Hus i Randers og lejlighed i Kellers Park Brejning.
  • Networks business i mange år som konsulent med homeparties hjemme og ude hos værtinderne.
  • Fra april til juni 2024 tog jeg på Scandic Hotel rengøringsleder uddannelsen sammen med 23 andre fra det private og kommunale arbejdsmarked.
    Emnerne var
    1: kommunikation og kultur forståelse.
    2: Om Bording af medarbejdere.
    3: Optimering af arbejdspladser.
    4: Rengørings kemi og overflader.
    5: Kundeservice og mersalg.
    Alle moduler skulle bestås enkeltvis og med en skriftlig prøve.

Medarbejdere

Sofia E. Skafsgaard

Sofia E. Skafsgaard

Chef og Ejer af Ses Super Ren - Mor til 4 voksne børn, Uddannet social & sundhedshjælper/assistent.
Freddy H. Andersen

Freddy H. Andersen

Banemand med trafikinformation i tårnet Fredericia

Få en super god rengøringsaftale

Ses Super Ren tilbyder et bredt udvalg af services inden for rengøring

Kontakt os i dag

(+45) 40 94 75 40
info@sessuperren.dk